Przygotowanie centralnego numeru
Szanowni Państwo,
Od kilku miesięcy wdrażamy rozwiązania techniczne mające na celu sprawniejszą i wygodniejszą obsługę naszych pacjentów. Po udanym (ale nie pozbawionym wad) wdrożeniu aplikacji e-rejestracja, rozpoczynamy wdrożenie centralnego numeru telefonu do obsługi zgłoszeń.
Ale, już teraz pragniemy uspokoić że nie oznacza to konieczności zmiany naszego numeru telefonicznego ! Tak naprawdę dla Państwa niewiele się zmieni, niezależnie na który z naszych numerów dzwoniliście Państwo nadal możliwe będzie skontaktowanie się z nami za ich pośrednictwem.
Zmiana dotyczyła będzie technicznych aspektów – pozwoli nam na scentralizowane obsługi zgłoszeń telefonicznych a tym samym na ich szybsza i sprawniejsza obsługę. Tak więc prosimy o wyrozumiałość w pierwszych tygodniach działania nowego systemu.
Zespół NZOZ Ledan